duminică, 19 aprilie 2009

Gigi Becali eliberat de Pasti!

Dupa ce dimineata a chemat un preot la el in celula si s-a spovedit, Gigi Becali a avut parte, aseara, de o adevarata minune in Vinerea Patimilor: instanta a dispus ca latifundiarul din Pipera sa fie eliberat.

Dupa ce joi refuzase sa discute cu preotul care slujeste arestatilor, ieri, inainte de a pleca spre tribunal, latifundiarul din Pipera l-a chemat pe duhovnicul sau in celula de la Cercetari Penale si s-a spovedit.

Judecarea recursului a inceput la ora 14.00 si, inainte de inceperea sedintei, rudele omului de afaceri au vrut sa-l imbratiseze, insa crestinul Becali a refuzat, pe motiv ca s-ar fi impartasit. "Onorata instanta, domnule presedinte, nu vreau sa va zic prea multe, ci doar un singur lucru: vreau eliberarea mea sub orice forma, chiar si in raza curtii mele, numai ca sa fac Pastele alaturi de familie si sa iau lumina de la copiii mei", si-a inceput discursul finantatorul Stelei. In jurul orei 18.00, instanta a dispus eliberarea afaceristului si a unuia dintre bodyguarzii acestuia, Dumitru Beciu. Fiind eliberat sub control judiciar, Becali nu va avea voie sa paraseasca Bucurestiul si judetul Ilfov, nu va avea voie sa detina arme de foc si va fi obligat sa se prezinte de fiecara data cand va fi citat de anchetatori pentru a oferi declaratii utile in dosarul in care este acuzat de lipsire de libertate a indivizilor care i-au furat masina. Avocata Mariana Stefan a declarat ca Becali era devastat in momentul in care s-a prezentat in fata judecatorilor: "Era distrus. Nu se putea obisnui cu ideea ca va petrece Pastele in arest in loc sa fie langa familia sa". 

"Imi pierdusem speranta ca voi mai iesi!"

Miliardarul a parasit arestul Directiei Cercetari Penale, aseara, in jurul orei 20.05. La iesirea din arest, finantatorul Stelei a declarat ca "La un moment dat, imi pierdusem speranta ca voi mai iesi. Azi dimineata, mi-au venit insa in cap vorbele Domnului Isus Hristos care zicea De ce te indoiesti de mine, necredinciosule? Am simtit o alinare a suferintei mele cand presa m-a sprijinit. Le multumesc pentru acest lucru!" Omul de afaceri a fost asteptat la poarta arestului de catre varul sau, Victor Becali, si a plecat spre vila familiei din Pipera, spunand "Cel mai mult imi doresc acum sa o strang pe fata cea mica in brate!" Inainte sa ajunga acasa, unde era asteptat de sotie, fete si mama sa, el s-a oprit pentru cateva minute la biserica, unde s-a intalnit si cu sora lui. "Mi-a dat Dumnezeu o palma ca sa ma pot spovedi!", a mai declarat miliardarul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu